Podmínky32 PC stanic, 10 notebooků, 3 servery, další síťové prvky Běžnou podporu IT v tomto pražském hotelu (398 pokojů) poskytoval zaměstnanec klienta s plným pracovním úvazkem, který navíc také zajišťoval nepřetržitou pohotovost. V té době jsme klientovi poskytovali podporu „ProCon Co-operative“ pro činnosti, které vyžadovaly zvláštní odbornou specializaci.
ŘešeníPo ukončení spolupráce hotelu se zaměstnancem jsme péči o IT převzali kompletně. Na základě důkladné analýzy jsme klientovi doporučili model „ProCon Management“ s on-site podporou 4 hodiny denně.
VýsledekOptimalizace IT podpory přinesla klientovi následující benefity:
Spolupráce úspěšně probíhá již třetím rokem.
Pokud máte zájem o outsourcing IT pro hotelové provozy, kontaktujte nás.
Další případové studie:Návrh koncepce IT vč. realizace a zajištění následné správy Nahrazení některých vlastních zaměstnanců externím dodavatelem |