ProCon Group
Information Technology & Communications. Come Together!
CZ / EN
Pro hotely

IT pro zavedené hotely

Nevyhovuje vám stávající zajištění IT? Očekáváte od podpory více, než vám v současnosti nabízí?

 

Poskytujeme outsourcing IT pro hotelové provozy

Obavy z výpadku přenechte konkurenci. Nabízíme spolehlivé řešení:

  • kompletní zajištění hotelového IT,
  • podpora hotelových provozů včetně nepřetržité podpory 24x7,
  • kompletní správa sítě,
  • podpora uživatelů,
  • poradenství a konzultace.

Kromě outsourcingu pro zavedené hotely máme bohaté zkušenosti s IT podporou v hotelech nových.

 

IT v hotelech musí fungovat spolehlivě

Hlavní požadavek na hotelový provoz je efektivní a bezchybné fungování nonstop 24 hodin denně. Hotely představují specifické prostředí, ve kterém delší výpadky nepřichází v úvahu. Klientům proto nabízíme nepřetržitou podporu 24x7. Pokud dojde k závadě, musí být co nejrychleji odstraněna.

ProCon Group - Outsourcing IT pro hotely | Výhody outsourcingu IT: snížení nákladů a zvýšení efektivity, zastupitelnost, odbornost a garance, okamžitý zásah a nasazení více techniků v případě havárie, rychlejší nástup nových technologií, přenesení zodpovědnosti za IT, speciální vybavení.

 

Outsourcing IT a jeho výhody

Nepřetržitý provoz vlastního IT oddělení je finančně náročný. Efektivním řešením pro zajištění IT v hotelech je outsourcing.

Outsourcing může náklady výrazně snížit a přinést řadu dalších výhod při zachování stejně vysoké kvality poskytovaných služeb.

 

Naše reference

Outsourcingem IT pro hotelové provozy se zabýváme již více než 10 let. Během praxe u klientů jsme získali bohaté zkušenosti s různými hotelovými systémy, které nám umožňují zajistit zákazníkům kvalitní podporu.

 

Případové studie - optimalizace správy IT:

 

Chcete začít využívat mobilní aplikace? Přečtěte si náš článek: Mobilní hotelové aplikace na vzestupu