ProCon Group
Information Technology & Communications. Come Together!
CZ / EN
Aktuality

MyStay ─ Jedinečný zážitek hotelového hosta

 

Všichni víme, že hodnocení hotelových hostů má významný vliv na obsazenost hotelů. Vy děláte vše, co je ve vašich silách, vaši zaměstnanci dělají vše, co je v jejich silách, ale stále je zde pár stížností, které měly být vyřešeny, jakmile se objevily. Co s tím?

 

My bychom pro vás jedno řešení měli! S aplikací MyStay můžete vyřešit všechny problémy hned na jejich začátku a otočit tak potenciální stížnost do skvělého hodnocení.

 

MyStay je česká mobilní aplikace, která povyšuje zážitky hotelových hostů na zcela novou úroveň a zároveň pomáhá hoteliérům s jejich tržbami.

 

A jak funguje? Po potvrzení hotelové rezervace host obdrží uvítací SMS nabízející pomoc s příjezdem do hotelu a informace ke stažení aplikace MyStay. Jakmile je aplikace stažena v telefonu hotelového hosta, může tam najít všechny užitečné informace o hotelu, speciálních akcích a nabídkách z hotelové restaurace, wellness, heslo k Wi-Fi síti apod.

 

V aplikaci je i mapka s místy, kde lze trávit volný čas, nákupními centry a partnerskými provizními restauracemi, do kterých je možné provést rezervaci přímo z uvedené mapy. Ano, provize patří pouze hotelu!

 

Pokud je potřeba, host si může přes aplikaci objednat napřímo hotelové služby jako hotelové taxi, prádelnu, úklid a mnohem víc. A navíc, aplikace umožňuje i live chat se zaměstnanci hotelu, kteří vždy rádi pomohou.  Tohle všechno na jednom místě a v preferovaném jazyce hotelového hosta.

 

A špatná hodnocení? Hotelový host obdrží zprávu se žádostí o hodnocení už během pobytu a pokud je nějaký problém, je vyřešen během několika málo hodin, takže na konci dne máte zase jen spokojeného hosta.

 

MyStay je skvělý marketingový nástroj, který pomáhá hotelovému management s růstem tržeb díky pár kliknutí.

 

Pokud byste se rádi dozvěděli o MyStay více nebo se zajímali o reference, neváhejte nás kontaktovat.