16.3.2015
Využijte profesionální helpdeskový webový systém, který výrazně zefektivní správu a řízení procesů.
Systém pro správu a řízení firemních úkolů
Pokud se potýkáte s velkým množstvím úkolů, které je třeba napříč vaší firmou vyřešit, může vám jejich organizaci a kontrolu zjednodušit profesionální nástroj, který je vytvářen speciálně pro tyto účely.
Přínosy profesionálního helpdeskového systému
Zavedením profesionálního nástroje docílíte nejen zefektivnění procesů a související úspory nákladů, ale i dalších výhod:
-
průkaznost a jednoznačná odpovědnost za každý zadaný požadavek a jeho řešení,
-
úplný přehled a kontrola nad všemi požadavky,
-
přístup do systému odkudkoli (webové rozhraní, mobilní telefony),
-
přizpůsobení systému požadavkům klienta,
-
rychlé nasazení v řádu dnů u jednoduché konfigurace,
-
lokální podpora dodavatelem.
Využití systému
Systém je určen pro řízení požadavků ve všech oblastech, kde se vyskytují dvě nebo více stran, mezi kterými existuje vztah zadavatel – řešitel.
Zadavatel formuluje požadavky na provedení úkolů, služeb nebo jiných druhů požadavků, a předává je řešiteli k vyřízení.
Využití systému i v náročných podmínkách nepřetržitých provozů
Systém obstojí i v náročných hotelových provozech. V případě zájmu o bližší informace a praktické zkušenosti s používáním v tomto prostředí se na nás neváhejte obrátit, rádi poskytneme konkrétní referenci.
další aktuality
|