ProCon Group
Information Technology & Communications. Come Together!
CZ / EN
Poradna

Jak si vytvořit vlastní e-mailový podpis v MS Outlook

Automatický podpis je při elektronické korespondenci užitečný nejen ve firemním prostředí. Využijí ho všichni uživatelé, kteří nechtějí na konci každého e-mailu neustále psát ty samé údaje.

Možné je vytvořit více různých šablon podpisů, používat v nich nejen text, ale i obrázky, loga nebo aktivní odkazy.


Pokud máte s tvorbou nového podpisu potíže, používáte jinou verzi Outlooku a nejste si jistí, jak postupovat, neváhejte se obrátit na svého IT administrátora.

 

Vytvoření nového podpisu zprávy

Tento návod je určen pro uživatele verze Microsoft Outlook 2013.

 

1. Na kartě „Domů“ zvolte „Nový e-mail“ (příp. použijte klávesovou zkratku Ctrl+N).

2. Na kartě „Zpráva“, ve skupině „Zahrnout“ zvolte tlačítko „Podpis“ a potom položku „Podpisy“.

3. Na kartě „Podpis e-mailu“ klikněte na tlačítko „Nový“.

4. Zadejte název podpisu a klikněte na tlačítko OK.

5. Do pole „Upravit podpis“ zadejte text, který chcete zahrnout do podpisu.

Text je možné naformátovat pomocí tlačítek pro formátování a styl. Přidání vizitky, obrázku nebo hypertextového odkazu provedete pomocí tlačítek vpravo.

Pokud máte k dispozici vzor (např. v e-mailu), podle kterého byste rádi svůj podpis vytvořili, je rovněž možné ho použít. Jednoduše jej zkopírujte (Ctrl+C), do pole pro úpravu podpisu vložte (Ctrl+V) a pokud je třeba, doupravte.

6. Vytváření podpisu dokončete kliknutím na tlačítko OK.

 

Nastavení výchozího podpisu

Pokud se má vytvořený podpis automaticky vkládat do e-mailů, je nutné jej nastavit jako výchozí:

V okně "Podpisy a šablony" vpravo můžete zvolit ze seznamu výchozí podpis pro nové zprávy a výchozí podpis pro odpovědi a zprávy předané.

Pokud si nepřejete podpis vkládat, zvolte "(žádné)".

Vytváření podpisu dokončete kliknutím na tlačítko OK.

 

Ruční vkládání podpisů

Pokud budete používat více různých podpisů a automatické vkládání jednoho vzoru do všech zpráv pro vás není vhodné, je rovněž možné do každé zprávy vkládat přednastavený podpis ručně:

V okně zprávy (nové, odpovědi či zprávy předané) na kartě „Zpráva“ ve skupině „Zahrnout“ zvolte z výběru podpis, který si přejete použít. Po kliknutí se podpis do této zprávy vloží.

Čtěte dále:

 

na začátek stránky